Privatumo politika

1. Įvadas

Sveiki atvykę į mūsų svetainę. Ši privatumo politika nustato ir paaiškina, kaip mes renkame bei naudojame Jūsų asmeninę informaciją svetainės naudojimo metu.

2. Asmeninės informacijos rinkimas

Mūsų svetainė gali rinkti įvairią asmeninę informaciją, tokią kaip vardas, el. pašto adresas, telefono numeris, ir kt., jeigu ši informacija teikiama savanoriškai - pildant kontaktines formas ir kt.

3. Kaip naudojame surinktą informaciją

Surinktą asmeninę informaciją galime naudoti:

- Atsakyti į Jūsų užklausas ar teikti reikalingą informaciją.

- Siųsti naudingą informaciją, susijusią su Jūsų prašymais.

- Spaudžiant mygtuką PATEIKTI, arba PRENUMERUOTI, Jūs sutinkate, jog susisieksime su Jumis nurodytais kontaktais.

4. Asmeninės informacijos saugumas

Mes įsipareigojame saugoti Jūsų asmeninę informaciją ir priimti visas reikiamas saugumo priemones, kad užtikrintume jos apsaugą nuo neleistinos prieigos ar perdavimo.

5. Duomenų atskleidimas trečiosioms šalims

Jūsų asmeninė informacija gali būti perduodama trečiosioms šalims tik Jūsų užsakytų paslaugų vykdymo tikslais.

6. Jūsų teisės

Jūs turite teisę prašyti prieigos prie savo asmeninės informacijos, reikalauti jos ištaisymo ar sunaikinimo, jeigu tam neprieštarauja galiojantys įstatymai.

7. Privatumo politikos pakeitimai

Mes galime atnaujinti šią privatumo politiką. Rekomenduojame laiku peržiūrėti šį dokumentą, kad būtumėte informuoti apie bet kokius pakeitimus.

8. Kaip su mumis susisiekti

Jei turite klausimų ar pageidaujate gauti daugiau informacijos apie privatumo politiką, susisiekite su mumis naudodami nurodytus kontaktus.

Bendrosios „Pokalbių Erdvė“ platformos paslaugų teikimo sąlygos

MB „Pokalbių Erdvė”, juridinio asmens kodas 306705504, registracijos adresas Žirmūnų g. 139, LT-09120 Vilnius, administruojantis internetinį puslapį www.pokalbiuerdve.lt, toliau – Platforma.

Paslaugų tiekėjas – internetiniame puslapyje užsiregistravęs teikti gyvo ir/ar nuotolinio pokalbio paslaugas specialistas.

Paslaugų gavėjas – Internetinio puslapio lankytojas užsiregistravęs gyvam ir/ar nuotoliniam pokalbiui.

Platforma, Paslaugų tiekėjas ir Paslaugų gavėjas toliau kartu vadinami Šalimis, o kiekvienas atskirai – Šalimi.

Platforma suteikia galimybę Paslaugų tiekėjui užsiregistruoti ir teikti mokamas ir/arba nemokamas konsultacijų paslaugas Paslaugų gavėjui nuotoliniu būdu.

Platforma administruoja ir atlieka techninę internetinio puslapio www.pokalbiuerdve.lt priežiūrą, reklamuoja ir teikia informaciją apie Paslaugų tiekėjo teikiamas paslaugas.

Puslapyje www.pokalbiuerdve.lt užsiregistravęs Paslaugų tiekėjas sutinka su šiomis Paslaugų teikimo sąlygomis ir įsipareigoja jų laikytis.

Paslaugų gavėjas, registruodamas gauti konsultacijų paslaugas pas pasirinktą Paslaugų tiekėją, sutinka su šiomis sąlygomis ir įsipareigoja jų laikytis.

Atkreipkite dėmesį, kad platformos turinys, įskaitant terapeutų profilius, yra tik informacinio pobūdžio ir nereiškia, kad aprašyti ar pavaizduoti produktai, paslaugos, procedūros, gydymo būdai, gamintojai, paslaugų teikėjai, prekių ženklai ar idėjos yra reklamuojami ar patvirtinami.

SUSITARIMO DALYKAS

1.1. Šios sąlygos apibrėžia Paslaugų tiekėjo ir Platformos santykius. Taip pat čia apibrėžiami Paslaugų tiekėjo ir Paslaugų gavėjo įsipareigojimai, atsakomybė ir konfidencialumas vienas kito atžvilgiu.

1.2. Šalys susitaria, kad Paslaugų tiekėjas laikys paslaptyje ir tretiesiems asmenims neatskleis Paslaugų gavėjų paslapčių ir kitos konfidencialios informacijos (visos ar jos dalies), kurią Paslaugų gavėjas yra pasakęs, perdavęs, ir kuri Paslaugų tiekėjui yra tapusi žinoma bet kokiu kitu būdu teikiant paslaugas ar dėl kitų santykių su Paslaugų gavėju.

1.3 . Šalys taip pat susitaria, jog Paslaugų gavėjas laikys paslaptyje, be Paslaugų tiekėjo sutikimo nefilmuos, neįrašinės ir neperduos tretiesiems asmenims pokalbių turinio su Paslaugų tiekėju.

KONFIDENCIALI INFORMACIJA

2.1. Konfidenciali informacija gali būti išsaugota dokumentuose, magnetinėse, kino ir fotojuostose, nuotraukose, faksogramose, kompiuterio diskuose, kitose skaitmeninėse ir elektroninėse informacijos laikmenose, piešiniuose, brėžiniuose, schemose ir bet kokiose kitose informacijos (duomenų) kaupimo (saugojimo) priemonėse. Konfidenciali informacija taip pat gali būti žodinė, tai yra egzistuojanti žmogaus atmintyje ir neišsaugota (neišreikšta) jokia materialia forma.

2.2. Šalys susitaria, jog kilus abejonėms dėl tam tikros informacijos pobūdžio (tai yra ar informacija yra konfidenciali), Paslaugų tiekėjas su tokia informacija turi elgtis kaip su konfidencialia iki to momento, kol Paslaugų gavėjas raštu nurodys, jog ši informacija nėra konfidenciali.

ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI, SUSIJĘ SU KONFIDENCIALUMU

3.1. Paslaugų tiekėjas įsipareigoja užtikrinti visišką jam patikėtos ir kitu būdu tapusios žinoma Konfidencialios informacijos slaptumą ir saugumą, jos neatskleisti ir neperduoti tretiesiems asmenims, taip pat neatlikti jokių kitų veiksmų, sudarančių sąlygas su šia informacija bet kokiu būdu susipažinti tretiesiems asmenims.

3.2. Trečiaisiais asmenimis yra laikomi bet kurie asmenys, nesantys šio Susitarimo šalimis.

3.3. Paslaugų tiekėjas įsipareigoja Konfidencialią informaciją naudoti tik Paslaugų vykdymo tikslais. Naudodamas Konfidencialią informaciją, Paslaugų tiekėjas įsipareigoja griežtai laikytis šiame Susitarime numatytų darbo su Konfidencialia informacija reikalavimų.

3.4. Paslaugų tiekėjas negali Konfidencialios informacijos naudoti asmeniniais tikslais ar interesais, taip pat savo ir/ar bet kokių trečiųjų asmenų, įskaitant, bet neapsiribojant, Paslaugų tiekėjo šeimos narius ir giminaičius, naudai.

3.5. Paslaugų tiekėjas įsipareigoja imtis visų reikalingų priemonių, kad būtų išvengta neteisėto Konfidencialios informacijos panaudojimo ir/ar jos atskleidimo tretiesiems asmenims, įskaitant, bet neapsiribojant, draudimą tretiesiems asmenims naudotis jo darbo priemonėmis ir/ar įranga, kuriose yra saugoma Konfidenciali informacija ir/ar kurios turi prieigą prie jos.

3.6. Paslaugų tiekėjas įsipareigoja nesisavinti Konfidencialios informacijos.

3.7. Pasibaigus paslaugų teikimui, Paslaugų tiekėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip paslaugų teikimo pasibaigimo dieną, sunaikinti visą turimą Konfidencialią informaciją. Paslaugų tiekėjas neturi teisės pasilikti sau jokia forma išsaugotos Konfidencialios informacijos.

3.8. Šalys susitaria, jog šiuo Susitarimu nustatyti Konfidencialios informacijos apsaugos ir naudojimo reikalavimai nėra taikomi tai informacijai, kuri tampa viešai žinoma ir laisvai prieinama.

ASMENINĖS INFORMACIJOS NAUDOJIMAS

4.1. Paslaugų tiekėjas Platformai suteikia teisę internetiniame puslapyje skelbti asmeninę Paslaugų tiekėjo informaciją, kuri apima vardą, pavardę, nuotrauką, specializaciją, patirties laikotarpį ir kitą viešą asmeninę informaciją, kurią pateiks Paslaugų tiekėjas.

4.2. Paslaugų tiekėjas, paslaugų teikimo laikotarpiu, Platformai suteikia teisę reklaminiuose skelbimuose skelbti asmeninę Paslaugų tiekėjo informaciją, kuri apima vardą, pavardę, nuotrauką, specializaciją, patirties laikotarpį ir kitą viešą asmeninę informaciją, kurią pateiks Paslaugų tiekėjas, su tikslu reklamuoti internetinį puslapį.

4.3. Platforma, atstovaudama Paslaugų tiekėją, esant poreikiui išrašys sąskaitas Paslaugų gavėjams.

4.4 Išrašydama sąskaitą Platforma naudos Paslaugų gavėjo registracijos metu nurodytą informaciją: Vardas, Pavardė, elektroninio pašto adresas.

ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ

5.1. Paslaugų tiekėjas, atskleidęs Konfidencialią informaciją, nesilaikydamas šiame Susitarime nustatytos tvarkos, taip pat tokią informaciją praradęs, bet kuriuo būdu perdavęs tretiesiems asmenims ir/ar ją pasisavinęs, taip pat pažeidęs kitas Susitarimo nuostatas, įsipareigoja sumokėti nukentėjusiam Paslaugų gavėjui 10000 (dešimt tūkstančių) eurų dydžio baudą.

5.2. Tais atvejais, kai Konfidencialios informacijos atskleidimu, praradimu ir/ar pasisavinimu ar kitų Susitarimo nuostatų pažeidimu Paslaugų gavėjui padaryti tiesioginiai bei netiesioginiai nuostoliai viršija baudos dydį, Paslaugų tiekėjas įsipareigoja nukentėjusiam Paslaugų gavėjui atlyginti visą padarytą žalą.

5.3. Susitarimo 5.1. – 5.2. p. nurodytą baudą sumokėti ir žalą nukentėjusiam Paslaugų gavėjui ar tretiesiems asmenims atlyginti Paslaugų tiekėjas įsipareigoja ne vėliau kaip per 10 (dešimt) dienų, skaičiuojant nuo reikalavimo pateikimo dienos, išskyrus tuos atvejus, kai Šalys raštu susitaria kitaip.

5.4. Baudos sumokėjimas ir/ar žalos atlyginimas neatleidžia Paslaugos tiekėjo nuo tolesnio jo įsipareigojimų, prisiimtų šiuo Susitarimu, vykdymo.

5.5. Už komercinę paslaptį sudarančios informacijos atskleidimą ar perdavimą Paslaugų tiekėjas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka gali būti traukiamas baudžiamojon atsakomybėn. Jeigu Paslaugų gavėjui kyla įtarimų, kad Paslaugų tiekėjo veiksmai, pažeidžiantys šį Susitarimą, gali turėti baudžiamojo nusižengimo ar nusikaltimo požymių, Paslaugų tiekėjas turi teisę apie tai informuoti kompetentingas teisingumo vykdymo ir/ar valstybinės valdžios institucijas.

5.6 Tais atvejais, kai Paslaugų gavėjas be Paslaugų tiekėjo sutikimo atskleidžia pokalbių turinį ir tokiu Susitarimo nuostatų pažeidimu Paslaugų tiekėjui padaromi tiesioginiai bei netiesioginiai nuostoliai, Paslaugų gavėjas įsipareigoja nukentėjusiam Paslaugų tiekėjui atlyginti visą padarytą žalą.

MOKESČIAI IR MOKĖJIMAI UŽ PASLAUGAS

6.1 Paslaugų tiekėjas gali teikti mokamas ir/arba nemokamas paslaugas Paslaugų gavėjui.

6.2 Paslaugų tiekėjas mokamas paslaugas teikia pagal registracijos formoje ir/arba el. paštu su Platforma suderintą valandinį įkainį.

6.3 Paslaugų gavėjas už mokamas paslaugas apmoka Platformai. Esant poreikiui, Platforma išrašo sąskaitą Paslaugų gavėjui.

6.4 Mėnesio pabaigoje, Platforma išrašo sąskaitą Paslaugų tiekėjui už Platformos mokesčius.

6.5 Už suteiktas Paslaugų tiekėjo mokamas paslaugas Platforma apmoka Paslaugų tiekėjui pagal registracijos formoje ir/arba e. paštu suderinto valandinio įkainio komisinį mokestį. Mokėjimai Paslaugų tiekėjui atliekami iki 15 mėnesio dienos.

6.6 Konsultacijos atšaukimas negalimas. Negalint dalyvauti konsultacijoje ir pranešus 24 val iki konsultacijos – galima perkelti konsultaciją į kitą Paslaugų gavėjui ir Paslaugų tiekėjui (psichologui) tinkamą laiką (periode iki 3 mėnesių).

6.7. Nepranešus apie konsultacijos perkėlimą arba pranešus vėliau nei 24 val. iki susitikimo, pinigai už konsultaciją nėra grąžinami, Paslaugų tiekėjui apmokama už skirtą laiką.

PINIGŲ GRĄŽINIMO POLITIKA

7.1. Pinigai už suteiktas konsultacijas grąžinami tik išskirtiniais atvejais, kai nustatoma, kad paslauga nebuvo suteikta arba buvo suteikta nekokybiškai dėl objektyvių priežasčių, tokių kaip:

  • Psichologo neatvykimas į konsultaciją arba jos atšaukimas be išankstinio įspėjimo.

  • Techniniai nesklandumai, trukdantys konsultacijai įvykti, dėl kurių kaltė tenka platformai arba psichologui.

  • Kiti pagrįsti atvejai, kuriuos administracija pripažįsta tinkamais pinigų grąžinimui.

7.2. Subjektyvių patirčių vertinimas:

  • Pinigai negrąžinami už konsultacijas, kurios buvo įvykusios ir suteiktos pagal susitartą tvarką, tačiau neatitiko kliento subjektyvių lūkesčių.

  • Klientas atsakingas už psichologo pasirinkimą pagal jo profilį, aprašymą ir kompetencijas, pateiktas platformoje.

7.3. Skundų nagrinėjimo tvarka:

  • Klientas, norintis pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo, turi per 7 darbo dienas nuo konsultacijos datos pateikti raštišką skundą, nurodydamas išsamią informaciją ir pagrindimą. Skundai pareiškiami el. paštu hello@pokalbiuerdve.lt.

  • Skundas peržiūrimas platformos administracijos per 7 darbo dienas, o sprendimas priimamas remiantis objektyviais įrodymais ir sąžiningumo principais.

7.4. Grąžinimo procedūra:

  • Jei skundas pripažįstamas pagrįstu, pinigai grąžinami į kliento nurodytą sąskaitą per 7 darbo dienas.

7.5. Kliento atsakomybė:

  • Klientas atsakingas už savo sprendimą pasirinkti psichologą ir užsiregistruoti konsultacijai.

  • Prieš užsakydamas konsultaciją, klientas privalo susipažinti su psichologo profiliu, teikiamų paslaugų aprašymu ir taikomomis kainomis.

7.6. Specialios aplinkybės:

Administracija pasilieka teisę grąžinimo sprendimus priimti individualiai, atsižvelgdama į situacijos specifiką ir pateiktus įrodymus.

KITOS NUOSTATOS

8.1. Šalys susitaria, kad šis Susitarimas su Paslaugų tiekėju įsigalioja Paslaugų tiekėjo registracijos internetiniame puslapyje www.pokalbiuerdve.lt dieną ir galioja neterminuotai.

8.2 Susitarimas su Paslaugų gavėju įsigalioja paslaugų užsakymo dieną, Paslaugų gavėjui užsisakius konsultacijų paslaugą, ir galioja neterminuotai.

8.3. Ginčai, kylantys iš šio Susitarimo, sprendžiami tarpusavio derybų būdu. Nepavykus Šalims susitarti – priklausomai nuo ginčo sumos Vilniaus miesto apylinkės teisme arba Vilniaus apygardos teisme pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus.